Sendikamız Yönetim kurulu ile Genel Kurmay 2. Başkanı Orgeneral Sayın Kemal YENİ'yi Makamında ziyaret ederek Üyelerimiz tarafından bizlere iletilen sorun ve sıkıntıları ilettik. Paşamıza misafirperverliğinden ötürü teşekkür ederiz.