Şifa Dağıtan Ellerin, Güçlü ve Güvenilir Sesi

Şehit Gazi Birlik Sendikası çatısı altında faaliyet gösteren Sağlık Birlik Sendikası, ülkemizin dört bir yanında gece gündüz demeden fedakârca görev yapan sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının haklarını savunmak, çalışma koşullarını iyileştirmek ve mesleki onurlarını korumak amacıyla kurulmuştur.

Bizler; vatanı uğruna canını feda eden aziz şehitlerimizin ve kahraman gazilerimizin emaneti olan bu topraklarda, "İnsanı yaşat ki devlet yaşasın" anlayışıyla şifa dağıtan sağlık ordumuzun daima yanındayız. Milli ve manevi değerlerimizden taviz vermeden, sendikal mücadeleyi ahlaki, adil ve hukuki zeminlerde yürütmeyi temel ilkemiz kabul ediyoruz.

Vizyonumuz ve Önceliklerimiz

Sağlık sistemimizin belkemiği olan hekimlerimizden hemşirelerimize, teknikerlerimizden idari destek personelimize kadar tüm sağlık çalışanlarımızın sorunları, bizim temel meselemizdir. Bu doğrultuda temel hedeflerimiz şunlardır:

  • Adil ve İnsani Çalışma Koşulları: Aşırı iş yükünün azaltılması, nöbet sistemlerinin adil düzenlenmesi ve çalışanların tükenmişlik yaşamasının önüne geçilmesi.

  • Sağlıkta Şiddete Karşı Sıfır Tolerans: Sağlık çalışanlarına yönelik her türlü şiddet ve mobbingin kökünden kazınması için gerekli yasal düzenlemelerin takipçisi olunması ve caydırıcı adımların atılması.

  • Mali ve Özlük Haklarının İyileştirilmesi: Liyakatin esas alındığı, emeğin karşılığının adil bir şekilde ödendiği, emekliliğe yansıyan güçlü bir ücret politikasının tesis edilmesi.

  • Birlik ve Dayanışma: Kurum içi huzurun sağlandığı, ayrımcılığın reddedildiği, büyük bir aile olma bilinciyle omuz omuza bir çalışma ortamının oluşturulması.

Birlikte Daha Güçlüyüz

Sağlık Birlik Sendikası olarak inanıyoruz ki; haklı taleplerimiz ancak ortak akıl, sarsılmaz bir irade ve güçlü bir birliktelikle karşılık bulabilir. Sadece sorunları dile getiren değil, çözüm üreten ve masada çalışanın hakkını tavizsiz savunan bir sendikacılık anlayışıyla yolumuza devam ediyoruz.

Emeğin, alın terinin ve şefkatin temsilcisi olan tüm sağlık çalışanlarımızı, haklı mücadelemizde tek yürek olmaya; Sağlık Birlik Sendikası çatısı altında kenetlenmeye davet ediyoruz.

Çünkü biz, birlikte çok daha güçlüyüz.